.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شديد حجت الاسلام روحاني ؛
بابل را گوشت قربانی نكنيد !
به آقای استاندار محترم این مطلب را تذکر دادم که اگر خدای ناکرده حرکتی در این زمینه صورت بپذیرد .شاهد واکنش شدید مردم شهرستان خواهیم بود. مردم این شهرستان به نسبت دیگر شهرستانها خدمت چندانی را ندیده اند.جای تاسف است کسانی راه بیافتند و برای آینده خود بنا بر برخی
بابل را گوشت قربانی نكنيد !

امام جمعه بابل با اشاره به برخي كمبود‌ها در اين شهر، از مسئولان محلي خواست دلسوزانه در جهت رفع اين محروميت‌ها بكوشند.

حجت‌الاسلام حسن روحاني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان بابل اظهار داشت: برخي افراد به جاي تلاش براي اجرايي كردن مصوبات سفر هيئت دولت به اين شهرستان به امور ديگري مي‌پردازند.

وی افزود: در آستانه سفر سوم هیات دولت به مازندران هستیم. جا دارد از این همت بلند شخص ریاست محترم جمهور همانگونه که رهبر معظم انقلاب این سفرها را تحسین کردند تشکر کنم. از این سرکشی به شهرها و مصوبات مختلفی که برای رفع محرومیت شهرها و استانها صورت می گیرد ، تقدیر و تشکر بشود. در این روزها پیگیری می کردم که چقدر از مصوبات هیات دولت در سفرهای اول و دوم به مازندران و به خصوص در شهرستان بابل اجرایی شده است. گرچه تا حدود زیادی مصوبات سفر اول اجرایی شد اما مصوبات سفر اول مقداری هم باقی مانده است از جمله آن احداث شهرک دامپروری است .اما متاسفانه باید عرض کنم که مصوبات سفر دوم ریاست جمهور در سال 87 متاسفانه بر روی کاغذ مانده است. هنوزبسیاری از این کارهای اجرایی صورت نپذیرفته است . هنوز پیگیریهایی که می بایست انجام بشود صورت نپذیرفته است. این جای نگرانی دارد. این مساله باید مورد بررسی قرار بگیرد .

امام جمعه بابل ادامه داد : نگرانی من آنجاست که از بعضی از شهرهای همجوار پرسیدم و تحقیق کردم مشاهده کردم 95 درصد مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور در آن شهرها اجرایی شده است . توانستند اعتلبارات لازم را جذب کنند. سوال اینجاست که چرا در این شهرستان تعداد زیادی از این اعتبارات جذب نشد؟ چرا این پروژه ها به جایی نرسید. چرایی این مساله را جستجو کنید. ضعف این مساله مربوط به چه کسی یا کسانی است؟ مسئولین وبرخی نمایندگان دیگر شهرستانها تلاش بسیار زیادی انجام می دهند تا تمام مصوبات هیات دولت را اجرایی کنند.اما با کمال تاثر با برخی افراد و مسئولینی مواجه هستیم که به جای اینکه تلاش برای اجرای مصوبات دولت برای شهرستان - که می توانست گره بسیاری از مشکلات را در این شهرستان مظلوم بنماید - به کارهای دیگر مشغول شده اند. آن مقدار که مطلع هستم رییس جمهور و وزرا تاکید زیادی برای تصویب و اجرایی شدن مصوبات می کنند. چرا باید در برخی شهرستانها بیش از 90 تا 95 درصد طرحها اجرایی شود اما در این شهرستان خبری نباشد. معلوم می شود زمینه برای اجرایی شدن این مصوبات وجود دارد اما کسی نیست که پیگیر این دسته امور باشد. ما متاسفانه در این شهرستان فاقد این دسته از افراد دلسوز هستیم. در این شهرستان فاقد کسانی هستیم دلسوزانه سعی در جذب اعتبارات و توسعه شهرستان باشند. به جای اینکه تلاش برای تامین مصوبات هیات دولت نمایند سعی شان برای قدرت طلبی های کاذب باشد و تمام تلاششان را معطوف به ساختن آینده خود کنند . این اعتبارات آماده برای جذب بوده و است اما متاسفانه کسی پیگیر این امر نبود

انتقاد شدید از طرح تقسیم شهرستان بابل


امام جمعه بابل با انتقاد شدید نسبت به طرح تقسیم شهرستان بابل خاطرنشان کرد : با کمال تاسف می بینم که برخی افراد به جای اینکه فکرشان را برای توسعه شهرستان معطوف کنند به دنبال تجزیه این شهرستان افتادند. تا این شهرستان را به دو فرمانداری تقسیم کنند. شنیدم برخی شهرستانهای همجوار هم به فکر افتادند تا مثل گوشت قربانی بخواهند این شهرستان را تکه کنند و بخشی از این شهرستان را به خود ملحق نمایند. کم و بیش این شهرستانی که در اوج محرومیت است را به اوج ذلت برسانند. این صحنه ها تاسف بار است. مردم این شهرستان از وقتی این خبرها را شنیدند اعتراض دارند و گله مندند.

وی تصریح کرد: به اقای استاندار محترم استان این مطلب را تذکر دادم که اگر خدای ناکرده حرکتی در این زمینه صورت بپذیرد .شاهد واکنش شدید مردم شهرستان خواهیم بود. مردم این شهرستان به نسبت دیگر شهرستانها خدمت چندانی را ندیده اند.جای تاسف است کسانی راه بیافتند و برای آینده خود بنا بر برخی شهوات بخواهند این شهرستان را تجزیه کنند. اگر خدای ناکرده حرکتی صورت بگیرد با برخورد شدید مردم شهرستان روبرو خواهد بود. (تکبیر نمازگزاران جمعه بابل ).

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: من امیدوارم که فریاد کوبنده مردم را بشنوند و از همین الان ادب بشوند. متنبه بشوند به واسطه این خیانت هایی که به این شهرستان روا می دارند. این شهرستان سابقه زیادی در خدمت رسانی و حضور در همه صحنه ها دارد. اولین جرقه های انقلاب را مردم این شهرستان زدند و همراهان با انقلاب در همه صحنه های سخت بودند. بیشترین شهید و ایثارگر انقلاب را این شهرستان دارد. در صحنه هایی که انقلاب نیازمند ککهای مالی بود بیشترین کمکهای مالی را به انقلاب انجام دادند. اما امروز در سایه بهروری از انقلاب اینقدر با محرومیت مواجه هستند. راهها و جاده ها ی این شهرستان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. از لحاظ گاز رسانی دارای کمترین ضریب بهروه وری است.
بسیاری از نقاط شهرستان از آب اشامیدنی سالم بی بهره است. خدا می داند وضعیت این شهرستان قابل مقایسه با بسیاری از شهرستانهای کوچک تر از خودش هم نیست. در این وضعیت ، سوال این است که چرا خیلی ها می خواهند این شهرستان را به تکه های کوچکتر تقسیم کنند .به جای جذب اعتبارات و فکر برای توسعه این شهرستان به دنبال مسائل دیگر هستند. چرا می خواهند از این نمد کلاهی برای خود بسازند. این چه وضعیت و طرح های غلطی است که به ذهن برخی افراد می رسد؟ من به حسب آنچه می شنوم از وزارت کشور گله مندم. عنصری آنجا قدم می گذارد و سعی در گرفتن مجوز برای دو تکه شدن شهرستان می کند. شنیدم که حتی به تصویب وزارت کشور و تایید وزیر کشور هم رسیده است .
جای تاثر است که این خیانت ها را می بینم. من به عنوان برادر کوچک شما یادآوری می کنم و تذکر می دهم . دلسوزان در این شهرستان به هوش باشید و این چهره ها را بشناسید که اگر خدمت نمی کنند به این شهرستان کسانی ضربه نزنند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م.گ 29 آبان 1389
باسلام
متأسفانه امام جماعت یک شهر بجای اینکه مردم و مسئولین رابه آرامش دعوت کند تهدید به آشوب میکند دلیلش را خدا داند وا... اعلم. آزاد
نا شناس 29 آبان 1389
جناب آقاي روحاني امام جمعه محترم شما كه خود را داعيه دار انقلاب مي دانيد از اينكه چه كساني را متهم مي كنيد مهم نيست بلكه مهم اين است كه شما به عنوان امام جمعه موظف به رعايت اخلاق اسلامي هستيد. اگر قشر جوان ما اخلاق اسلامي را در تندي كردن و جسارت نمودن و استفاده از تريبون هاي عمومي براي ناپايدار كردن روابط بين مسئولين و خطبا برداشت نمايند و شما را الگوي خود بكنند و در دعواي بين شهرها و روستاها اينگونه سازش ناپذير و يك طرفه خواه و تفوق طلب رفتار كنند، به ياد داشته باشيد اجرايي شدن مصوبات سفر در ساير شهرستان ها در وضع مطلوبي قرار ندارد و همه شهرستان ها اجرايي شدن همين توليد ايران خودرو در بابل را تبعيض آميز مي دانند و خود را محروم از خدمات دولت مي پندارند و شما به جاي شكر انتقاد مي كنيد..... خدا كند شمال نيوز اين را منتشر نمايد تا ببينيم جوابتان چيست؟
نا شناس 29 آبان 1389
ضمن حمایت کامل از امام جمعه دلسوز شهرمان به هیچ وجه اجازه چنین کاری را به خائنین استان نخواهیم داد.
جمعی از دانشجویان مقیم تهران
نا شناس 29 آبان 1389
با سلام قطعا شما كه اين كامنترو گذاشتي از دارو دسته همون ادمي هستي كه بجاي تلاش براي حلامشكل بابل و گرفتن بودجه براي عمران و اباداني بابل به فكر تقسيم بابل هست، هستين اگه به قول خودون خيلي اقدام پسندايده اي هست دلايل تبديل بخش بندپي به شهرستان رو و دليل اينكه بابلكنار و گتاب هم بايد به اين بخش اذافه بشن رو واضح براي مردم بنويسيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
رضا 30 آبان 1389
وضعیت شهرستان نکا نیز اینگونه است چرا امام جمعه نکا سکوت می کند؟
محمدامینی 30 آبان 1389
شهرستان نکا از سمت شمال و شرق توسط بهشهر واز سمت غرب توسط بخشداری میاندرود محاصره شده ونقاط جنوبی کوهپایه مانده و طرح های مهم مانند جاده نیروگاه فقط در 6 کیلومتر درحال اجراست.
eftehta 30 آبان 1389
حق مردم جنوب بابل است . چرا حق مردم محروم نمي دهيد.
نا شناس 30 آبان 1389
در حالي كه بعد از اين همه سال هنوز نظام توزيع اعتبارات نظام چانه زني و سهم خواهي است تعجب ميكنم كه چرا آقاي روحاني نگران تفكيك بابل به دو شهرستان است!!!!! چرا كه با تفكيك به دو شهرستان مثل بسياري موارد ديگر اعتبار كل بيشتري به كل شهرستان ميرسد . مگر گلستان جدا شد ضرر كرد!!!! مگر فريدون كنار جدا شد ضرر كرد!!!! و خيلي موارد ديگر.شايد نگران چيز هاي ديگر است......!!!!
نا شناس 1 آذر 1389
آقاي روحاني نيز بايد به جاي اينگونه سخن گفتن با مسولين شهرستان رايزن يكند و قد انسان شريف و بزرگواري مثل آقاي نريمان را بداند و عليرغم مخالفت سياسي با ايشان از پتانسيل حضور و تجربه گرانقدر ايشان استفاده نمايد . خوب است امام جمعه محترم به تاسي از پدر فقيد خود به چنين بزرگ منشي دست بزند تا نوكيسه هاي تازه بدوران رسيده بيش از ايناين شهرستان را به كلكسيوني از مديران نالايق در اين دولت و فرصت طلبي هاي آنچناني بدل نكند . مطمئن باشيد اين اقدام شما در تاريخ مازندران ثبت خواهد شد كه ديدگاه هاي سياسي و اختلاف سليقه سياسي نمي تواند مانع از استفاده از توانمندي هاي موجود شود . اميدوارم حركت حست آقاي روحاني را در اين زيمنه ببينيم .
نا شناس 1 آذر 1389
درود بر ایشان که بی پروا از حقوق مردم شهرش دفاع میکند کاش نمایندگان و دیگر مسولین شهر بیدار شوند و بیامورند.
عبدالرضا 1 آذر 1389
ضمن احترام به مقام و جایگاه نماینده مجلس و امام جمعه محترم ، همانطور که میدانیم تبدیل روستاههای بزرگ یا چند روستای همجوار به شهر ،تبدیل چند بخش به یک شهرستان ، تبدیل چند شهرستان به استان و یا تفکیک آنها بر اساس معیارها و ملاکهای قانونی با لحاظ معیارهای جمعیتی ، وسعت و پراکنش جغرافیایی و... واز همه مهمتر جهت رفاه مردم میباشد.وقتی شرایط قانونی برای تفکیک بابل به دو شهرستان احراز گردیده و هدف غائی آن رفاه مردم میباشد، دلیل مخالفت چیست؟ مقابله با قانون یا رفاه مردم ؟ از طرفی اگرشهرستان بابل شرایط تفکیک به دو شهرستان را دارا باشد و از طرف نماینده قانونی مردم در مجلس پیگیری نشود در اینجا علاوه بر امام جمعه محترم ، آحاد مردم باید این نماینده محترم را مورد مواخذه و سوال قرار دهندکه چرا در اجرای قانون و رفاه مردم گام برنداشته است. آیا شایسته بود مردم مینودشت و گالیکش و رامیان در انتهایی ترین شهرستان استان مازندران سابق جهت انجام امورات کاری ، اداری و سازمانی به ساری بیایند؟ یا مردم جویبار به قائمشهر و مردم فریدونکنار به بابلسرو... پس نتیجه میگیریم که هدف قانونگذار در جهت رفاه مردم است . پس بیایید در جهت رفاه مردم قدم بر داریم و جسارتا با نهایت عذر خواهی عرض کنم که ؛ مسائل را به حاشیه های حب و بغض شخصی و جناحی و باندی و... نکشانیم . چه اشکالی دارد که نماینده محترم که در راستای وظیفه قانونی و رفاه مردم قدم بر میدارد ،مورد تشویق و حمایت و اعتماد مجدد مردم قرار گیرد ؟مردم هم آگاه و وظیفه شناسندو خادم وخائن رابهتر از ما تشخیص میدهند. والسلام علی عباد الله الصالحین .
رضایی 1 آذر 1389
ظاهرا نکا وبابل خیلی شبیه همند وباید تبدیل به روستا شوند تاخیال بعضی ها راحت بشه ،البته فرقش اینه که امام جمعه نکا مدافع مسولین محلی شده اما امام جمعه بابل منتقد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.